Ostatnie Wpisy

SIE

14

linkologia.pl spis.pl
 
Ubrania stylizowane dyscyplinami sportowymi to trend, który utrzymuje się już od wielu lat. Był tenis, baseball, piłka nożna, rajdy samochodowe, a teraz przychodzi czas na rugby, które wdziera się do Polski pełną mocą.
 
Rugby to sport o niesamowitej atmosferze - adrenalina, siła, rywalizacja, emocje na trybunach. Lubisz takie klimaty? Jeśli tak, koniecznie zajrzysz do naszej oferty odzieżowej, jak np. koszulka All Blacks sprawdź. Jeśli jeszcze tego nie wiesz, przypominamy - to najbardziej utytułowana na świecie drużyna rugby, pochodząca z Nowej Zelandii. Symbol drużyny to estetyczne pióro, rozpoznawalne z bardzo daleka. Wychodząc z ich logasem na miasto - nie możecie pozostać niezauważeni!
 
Na chłodniejsze wieczory, spotkanie w skateparku czy wyjście na jogging idealnie sprawdzi się bluza z kapturem lub koszulka na długi rękaw. Wykonane z wysokiej jakości materiałów sprawią, że będziesz czuć się w nich wygodnie i modnie. Bluzy dobrze reagują na pranie, nie musisz obawiać się o ich jakość za kilka miesięcy, gwarantujemy, że będziecie z nich zadowoleni. Logotyp najsłynniejszej, nowozelandzkiej drużyny prezentuje się na nich naprawdę kozacko, sami zobaczcie!
 
T-shirt to podstawa każdej szafy. Proponujemy wygodne koszulki o nieco luźniejszym kroju, nieograniczające ruchów i bardzo uniwersalne. Możesz w nich z powodzeniem uprawiać sport, ale także wychodzić na miasto i spotykać się z ludźmi. Możesz wybierać wśród wielu kolorów i dobierać do pozostałych ciuchów.
koszulkowystrojnis   tagi:

SIE

11

linkologia.pl spis.pl
 
Mroczny klimat morderczych walk oraz mutacji prób i zmian odbywających się na dzieciach - to fundament książki, filmu oraz gier z serii Wiedźmin. Szkolenia i eksperymenty mające na celu uzyskać wojowników do walki z potworami, sprawiają że wiedźmini to tak zwane maszyny do zabijania - silni, szybcy oraz udoskonaleni w umiejętność używania zaklęć. Złowroga atmosfera, klimat krwawych walk i mordów to aspekty, które wyjątkowo pociągają miłośników tej tematyki.
 
     Jeśli jesteś jednym z nich, ta propozycja może okazać się idealna dla Ciebie - bluza Wiedźmin Geralt więcej, pozwoli podkreślić Twój charakter, pokazać indywidualność i odważnie opowiedzieć o Twoich pasjach i zainteresowaniach.
 
     Koszulki zdobione różnego rodzaju motywami nawiązującymi do tematyki wiedźmińskiej, szczególnie popularne z wizerunkiem głównej postaci oraz przedstawiające medalion Wilka - szkoły, praktykującej szkolenia Wiedźminów. 
 
     Chcąc podzielić się z innymi swoją pasją, podkreślić charakter swoich zainteresowań - zastanów się nad wyborem jednej z koszulek, której motywem przewodnim jest Wiedźmin. Koszulki utrzymane są w ciemnej kolorystyce, podkreślając mroczny klimat oraz złowrogą atmosferę, która towarzyszy historii Wiedźmina. Z uwagi na uniwersalność czerni, koszulka będzie pasować do niemal wszystkich elementów garderoby, zarówno pod względem koloru, jak i fasonu. 
 
     Koszulki dostępne w różnych rozmiarach to fajny pomysł na prezent dla pasjonata gry, filmu lub książki Wiedźmin.
koszulkowystrojnis   tagi:

SIE

08

linkologia.pl spis.pl
 
Jesteś trenerem Pokemonów? W Twoim Pokedexie jest już każda ewolucja Pidgeya? Chodzisz po osiedlu od jednego pokestopu do drugiego, licząc na to, że z któregoś w końcu wypadnie jajko na 10 kilometrów? A może okupujesz swój okoliczny gym potężnym Pidgeotem z kilkutysięcznym CP? Świetnie trafiłeś! Właśnie u nas dostaniesz koszulki, dzięki którym pokażesz światu, że Pokemony na dobre zagościły w Twoim sercu.
 
Koszulka Pokemon szczegóły, gwarantuje, że już nigdy żaden stwór nie ucieknie Ci z pokeballa. Nawet takie najmocniejsze! Zakładając nasza koszulkę możesz być pewien, że Pokemony będą lgnąć do Ciebie tak, jakbyś odpalił w pobliżu lure'a. Chcesz w końcu złapać coś legendarnego, a nie same Spearowy i Rattaty? Nie ma problemu! Zakładaj koszulkę i ruszaj na łowy, stuprocentowa skuteczność gwarantowana!
 
A tak serio – samą koszulką nie przechytrzymy serwerów, ale możemy sprawić, że granie w Pokemon Go będzie jeszcze przyjemniejsze. Dasz znak innym graczom, że również jesteś fanem rozgrywki. Wyobraź sobie tylko falę komplementów, którymi Cię obsypią, gdy zobaczą jak zarąbista jest Twoja koszulka. To idealny wybór na wszelkiego rodzaju meet-upy. Moda na Pokemon Go nie przeminie jeszcze długo, więc będziesz mieć koszulkę na kilka dobrych lat. Możesz wybierać spośród różnych wzorów. Wolisz nadruk swojego ulubionego Pokemona czy po prostu logo gry? Możliwości są nieograniczone, a wybór należy tylko do Ciebie!
koszulkowystrojnis   tagi:

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

vicky | mafia-ru | mamablazeja | redval | sportig | Mailing